Leveringen en betalingsvoorwaarden

Wij leveren enkel in de provincie West-Vlaanderen en een stukje Oost-Vlaanderen.

1. Restaurants / HORECA:

Alle bestellingen die u telefonisch, via fax of via e-mail voor 3u 's morgens doorgeeft, leveren wij u in de loop van de voormiddag de dag zelf. Dit van maandag tot en met zaterdag.

Wij zijn gesloten op zondag. Op feestdagen die niet op zondag vallen wordt er wel uitgereden.

Voor de kustgemeenten tussen De Panne en De Haan (De Panne, Koksijde, Oostduinkerke, Nieuwpoort, Lombardsijde, Middelkerke, Westende, Oostende, Bredene en De Haan) hebben we op zondag een depannagerit. Dit enkel en alleen voor restauranthouders!

2. Winkels, traiteurs, grootkeukens, bakkers, beenhouwers, feestzalen:

Alle bestellingen die u telefonisch, via fax of via e-mail voor 17u doorgeeft, leveren wij u in de loop van de voormiddag daags nadien. Dit van maandag tot en met zaterdag.

Wij zijn gesloten op zon- en feestdagen.

Iets tekort op zondag? Maak gebruik van onze afhaalserverice op zondag: gelieve uw bestelling door te geven voor zondagmorgen 6u, wij zetten het klaar voor afhaling tussen 7u en 9u.

Wijze van levering:

Alles wordt volgens de stengste HACCP normen, met gekoelde vrachtwagens geleverd.

U ontvangt een leveringsbon die opgesteld werd met de computer. Dit wil zeggen dat alles zeer duidelijk is. Op elke bon staat het eindtotaal, zodat u weet wat iedere bestelling kost. Enkel het teruggenomen leeggoed dient nog vermeld te worden.

Betalingsvoorwaarden:

Tweemaal per maand ontvangt u een factuur; op de 15de en op de laatste dag van de maand. Deze facturen dienen binnen de dertig dagen vereffend te worden.